sobota, 16 lutego 2013

Kolejna krótka notka :(

Niestety nie mam czasu na fotografowanie Tekilki :(
Ostatnio utrwalamy troszkę poznane komendy i tyle nic ciekawego :(
Standardowo u nas chlapa i mokry śnieg.
Posty znowu rzadziej się ukazują. Przepraszam, że nie komentuje waszych blogów.
Dzisiaj króciutka notka.Żeby nie było tak pusto mała informacja:
Mamy II miejsce w konkursie walentynkowym na blogu: http://everydaybeny.blogspot.com/
A oto zdjęcia:
Wale ntynek nie obchodziłam z powodu braku czasu chyba Teki sie na mnie nie obrazi ;)

6 komentarzy:

  1. Widziałam już Wasze zdjęcia na ,,Every Day Beny" i muszę powiedzieć, że od razu mi się spodobały. :3 Świetne zdjęcia. :>
    Pozdrawiamy E&F.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie i GRatuluję
    Super zdjęcilogspot.a :3
    pozdrawiam i całuski dla Tekci
    zapraszam do Dropsia na nasze-beagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza praca była świetna!!!
    A nagrody już wysłaliśmy =)

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj słodki piesek, pasuje jej ta czeriweń :)
    Podoba mi się twój blog więc nominuje Cie do Liebster Awards!
    Wiecej informacji znajdziesz w moim ostatnim poscie: iwillnotdieyoung.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm.. Ciekawy blog. Widziałam już zdjęcia na blogu Every Day Beny są cudne. Będziemy zaglądać , dodajemy się.do.twoich obserwatorów i liczymy na odwiedzenie również nas :D
    Pozdrawiam Martyna i Fany

    OdpowiedzUsuń
  6. hih jaka ona śliczna ..... pomysłowe imię i śliczne :D
    blog super ciekawe posty ;)
    zapraszam do mnie ! :D
    jamniczka.blogspot.com
    pozdrawiam .Ola i Kolcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz, to dla mnie bardzo ważne ;>