niedziela, 5 kwietnia 2015

Wiosno, ach to Ty!

Witajcie :)
Korzystając z przepięknej pogody która nas zaszczyciła dzisiejszego dnia nareszcie udało mi się porobić jakieś zdjęcia :) Są o wiele lepszej jakości, na pierwszy rzut oka widać, że robione lustrzanką, a nie marnym aparatem w telefonie.
Ogólnie spacer przeszedł pokojowo, pies był pięknie nakręcony :)Gdy dostała piłkę skupienie poszło spać, ale po słowie koniec wróciła do karnego i posłusznego zachowania którego nigdy bym się po niej nie spodziewała.
Staramy się ćwiczyć nowe komendy, lecz nie jest to łatwe ze względu na wzrok małej. Za to widać że pięknie posługuje się węchem :) Podczas spaceru nie było ani jednego wypadku w którym pies nie przyszedłby na wezwanie, czy oddaliłaby się poza zasięg mojej reakcji. Smaczków poszło dużo, ale głównie na nagradzanie jej za piękne i energiczne reagowanie na komendę do mnie :) Żeby nie przedłużać, łapcie zdjęcia. Mam nadzieję, że nie stracą bardzo na jakości...

Hopsamy sobie, nie widać tu pełnego skupienia czarnej ;)


Ostatnie zdjęcie powinno być zatytułowane: "Kocham Cię mój ludziu" ;)
Pozdrawiamy wiosennie :)
Alex i Tekila



1 komentarz:

  1. Kurcze dobijasz mnie.. u mnie niczym środkiem zimy. Pełno śniegu, w dzień, w dzień sypie i w dodatku na obecną chwilę nie ma zapowiedzi na jakąkolwiek odwilż. :(

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    Zapraszamy do nas: http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz, to dla mnie bardzo ważne ;>